Activează-ți serviciile online CUPRA CONNECT și beneficiază de acces de la distanță, muzică online, navigație și asistență rutieră.
Rămâi conectat. Gestioneză și întreține-ți CUPRA de oriunde.
Îmbunătățește-ți sistemul de navigație. Optimizează-ți experiența de condus cu CUPRA CONNECT Plus.
Pentru CUPRA Terramar, Leon, Ateca și Formentor.
Încuie și deblochează vehiculul și setează alerte antifurt**. Setează limite de suprafață și viteză din confortul propriei case cu aplicația My CUPRA.
Pentru CUPRA Born și CUPRA Tavascan.
Află cum cea mai recentă tehnologie CONNECT 4.0 îți oferă o experiență de condus de neegalat, adaptată șoferilor CUPRA.
Toate detaliile despre CUPRA.
Conectează-ți CUPRA la smartphone.
Actualizează-ți sistemul de navigație pentru cele mai recente oferte.
Serviciile CUPRA CONNECT nu funcționează. Ce să fac?
Mai întâi, verifică dacă:
- Internetul și conexiunea de date sunt bune
- VIN-ul vehiculului tău este corect
- Modelul tău CUPRA este compatibil
- Ai o licență de service valabilă (dacă este cazul)
Dacă cele de mai sus nu rezolvă problema, te rugăm să contactezi dealerul.
CUPRA CONNECT nu este încă complet activat. Ce servicii pot utiliza?
Dacă nu ți-ai înregistrat și activat complet serviciile CUPRA CONNECT, poți utiliza doar serviciile cerute de lege (funcția de apel public de urgență).
În plus, nu poți utiliza serviciile online de Securitate și Servicii și Acces de la distanță prin intermediul aplicației sau al infotainmentului online. Navigarea online a sistemului de navigație nu va funcționa și "Hola Hola" va asculta doar anumite comenzi vocale.
Ce tipuri de utilizatori/roluri există în CUPRA CONNECT 3.0?
Atât proprietarul vehiculului, cât și orice alt utilizator care are acces la vehicul sunt autorizați să comande și să activeze serviciile CUPRA CONNECT pentru un Leon, Formentor și Ateca.
Există un singur utilizator principal, un utilizator secundar, un utilizator invitat și maximum 4 utilizatori înregistrați per vehicul. Diferitele roluri sunt descrise mai jos:
Care sunt tipurile de utilizatori/roluri în CUPRA CONNECT 4.0?
Atât proprietarul vehiculului, cât și orice alt utilizator care are acces la vehicul au dreptul de a comanda și activa serviciile CUPRA CONNECT pentru un CUPRA Born sau CUPRA Tavascan.
Poate exista un singur utilizator principal, un utilizator invitat și până la 4 utilizatori conectați pe vehicul. Diferitele roluri sunt descrise mai jos:
Ce se întâmplă cu datele mele personale atunci când mă înregistrez în CUPRA CONNECT?
CUPRA are o bază de date cu toate datele personale furnizate de clienți, precum și alte informații necesare pentru a furniza toate serviciile CUPRA CONNECT, cum ar fi datele vehiculului și geolocalizarea. Toate datele generate prin utilizarea serviciilor CUPRA CONNECT îți aparțin ție, clientul. Prin urmare, utilizarea datelor depinde de consimțământul tău explicit.
Toate utilizările datelor sunt în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) al UE. Pentru mai multe informații, te rugăm să consulți Politica de confidențialitate CUPRA CONNECT.
Te rugăm să reții că toate datele sunt utilizate exclusiv de CUPRA și de partenerii săi de vânzări și servicii. Datele nu sunt partajate cu terți în scopuri comerciale și, în majoritatea cazurilor, sunt anonimizate (datele neanonimizate sunt utilizate numai atunci când este necesar). În aceste cazuri, CUPRA prelucrează datele în conformitate cu reglementările stricte de securitate.
În ce țări pot utiliza serviciile CUPRA CONNECT?
CUPRA CONNECT este disponibil în Germania, Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Norvegia, Suedia, Franța, Marea Britanie, Irlanda, Austria, Elveția, Italia, Spania, Portugalia, Polonia, Ungaria, Grecia, Cipru, Olanda, Luxemburg, Bulgaria, România, Croația, Slovenia, Malta, Slovacia, Andorra, Estonia, Letonia, Lituania, Serbia, Albania, Macedonia de Nord, Bosnia și Herțegovina, Ucraina și Gibraltar.
Pentru vehiculele CONNECT 3.0, CUPRA CONNECT este disponibil și în Muntenegru.
Cum se activează apelul de urgență eCall?
Dacă vehiculul detectează un accident grav din cauza unui airbag declanșat sau a unui dispozitiv de tensionare a centurii, se stabilește automat o conexiune la serviciile de urgență.
Este posibilă și activarea manuală a funcției de apel de urgență prin modulul cu trei butoane sau ecranul de infotainment.
Cum se activează apelul de depanare? Pot și ceilalți pasageri să efectueze apelul?
Apelul de depanare este întotdeauna activat manual, dar în cazul unui accident minor, apare o fereastră pop-up cu trei butoane (Activați apelul de urgență, Activați apelul de avarie sau Anulați). Oricine poate contacta serviciul de asistență rutieră apăsând butonul din mijloc din modulul cu 3 butoane sau prin meniul "Telefon" din meniul din mașină.
Ce informații transmite vehiculul meu în timpul apelului de avarie?
Când activezi apelul de defecțiune, vehiculul transmite informații precum kilometrajul, luminile de avertizare active în prezent și mesajele de eroare, astfel încât agentul CUPRA să îți poată oferi asistență și mai bună și să detecteze problema fără întârzieri.
Dacă ai activat opțiunea, apelul de depanare va transmite și datele privind ora și locația vehiculului, astfel încât persoana de contact să știe unde te afli. Acest lucru este foarte util dacă ai o defecțiune într-o zonă îndepărtată și nu știi exact unde te afli.
Cum funcționează programarea serviciilor? Ce date ale vehiculului sunt transmise automat?
Când sistemul de infotainment de la bord îți trimite un memento de efectuare a întreținerii, partenerul de service preferat (PSP) va primi, de asemenea, o notificare. Atelierul te va contacta apoi prin canalul de comunicare preferat (e-mail sau telefon).
PSP-ul tău va primi următoarele informații despre vehiculul tău:
- Datele de contact (nume, telefon și e-mail) - Informații despre vehicul (VIN, anul modelului, modelul vehiculului) -Kilometraj - Tipul de întreținere (schimb de ulei, interval de service) - Data și ora notificării - Numărul de zile până la următoarea întreținere și schimb de ulei.
De ce nu pot vedea ultima mea poziție de parcare? / De ce poziția de parcare afișată nu este locația corectă a mașinii mele?
Dacă mașina ta a fost parcată într-o zonă cu acoperire slabă a rețelei, cum ar fi o parcare subterană, este posibil ca datele să nu poată fi transmise către server. Ultima poziție de parcare a mașinii este de obicei trimisă la server imediat ce motorul este oprit.
Ce este navigarea online? Consumă volum de date?
Când activezi CONNECT, sistemul de navigație primește un upgrade și intră online pentru a obține cele mai recente informații. Nu există costuri suplimentare - consumul de date al navigației este inclus în pachetul de servicii CONNECT.
Următoarele servicii sunt incluse gratuit:
- Actualizare online a hărților: Hărțile regiunii tale sunt actualizate automat, în funcție de locația și destinația vehiculului. Nu mai trebuie să cumperi actualizări de hărți de la distribuitor sau să încarci hărți noi pe un stick USB.
- Calculul rutei cu informații actualizate despre trafic pe baza condițiilor rutiere (trafic și vreme), precum și rute dinamice cu actualizări în timp real.
Ce tipuri de parcări și benzinării pot vedea pe ecranul de infotainment online?
Serviciul de parcare cu valet îți va arăta numărul total de locuri de parcare disponibile în:
- Parcare publică - Parcare privată - Parcări cu mai multe etaje
De asemenea, afișează informații suplimentare, cum ar fi
-Rută -Program -Prețuri
Ce poate face "Hola Hola" acum? Cum dictez SMS-uri și e-mailuri?
Când activezi CUPRA CONNECT, "Hola Hola" înțelege și mai bine limbajul natural (cu Natural Language Control). Acest lucru îți permite să dai instrucțiuni în limbaj natural și nu trebuie să memorezi comenzi specifice. Dacă ai o conexiune la internet, poți face următoarele:
- Căută adrese - Accesează conținut online - Ascultă radio pe internet
Hola Hola îți permite să dictezi mesaje SMS și e-mailuri. Pentru a dicta un mesaj, apasă butonul microfonului și vorbește normal. După ce ai terminat, poți verifica textul scris și îl poți șterge sau rescrie dacă este necesar.
Controlul limbajului natural pentru toate vehiculele (CONNECT 3.0 și CONNECT 4.0) acceptă:
-Engleză britanică -Engleză americană -Spaniolă -Franceză -Germană -Italiană -Cehă
Controlul limbajului natural pentru vehiculele CONNECT 4.0 acceptă, de asemenea:
-Olandeză -Poloneză -Portugheză -Suedeză - Daneză (în curând) - Norvegiană (în curând)
Ce este VIN-ul și unde îl pot găsi?
VIN (numărul de identificare al vehiculului sau numărul șasiului) este numărul unic de identificare din 17 cifre al CUPRA. Este o combinație de cifre și litere.
Le poți găsi în documentele vehiculului sau în partea stângă jos a parbrizului atunci când stai în fața vehiculului.
* Ventilația online este disponibilă numai pentru Leon și Formentor cu anumite motoare. Încălzirea de parcare online este disponibilă numai cu încălzitorul de parcare (echipament opțional).
** Funcția de alarmă antifurt este disponibilă numai cu alarma volumetrică (opțional).
Conținutul media online (Apple Music și TIDAL) și radioul pe internet necesită o utilizare suplimentară a datelor. Poți fie să utilizezi smartphone-ul ca hotspot conectat la Wi-Fi-ul vehiculului, fie să rezervi un plan de date suplimentar pentru CUPRA prin intermediul partenerului nostru mobil (https://seat.cubictelecom.com ).