Utilizează serviciile online CUPRA CONNECT cu funcții exclusive numai pentru CUPRA Born & Tavascan. Profită de toate avantajele condusului electric.
Gestionează-ți CUPRA Born sau Tavascan prin comenzi online cu aplicația My CUPRA.
Bine ai venit în era electrică cu servicii axate pe controlul deplin al vehiculului, cum ar fi e-Manager și rutine.
Navighează cu informații actualizate despre trafic, hărți și rute. Află care este cel mai eficient traseu și unde îți poți încărca vehiculul.
Setează procentul dorit al bateriei și încarcă de la distanță. Verifică procentul încărcării, timpul până la încărcarea completă sau viteza de încărcare.
Activează până la 5 profiluri pentru timpi de încărcare prestabiliți și aparate de aer condiționat*** pentru a asigura condiții interioare optime.
Încuie și deblochează ușile CUPRA**** de oriunde, cu o simplă atingere în aplicație și asigură-te că vehiculul este sigur și accesibil atunci când ai nevoie de el.
Aplicația MY CUPRA pentru IOS.
Aplicația MY CUPRA pentru Android.
După ce te-ai decis asupra unei stații de încărcare, te poți bucura de un serviciu simplu și sigur. Cu CUPRA Plug & Charge, nu ai nevoie de o aplicație sau de un card pentru a plăti. Pur și simplu te conectezi la stația de încărcare și, cu un abonament CUPRA Charging, vei primi o singură factură la sfârșitul lunii cu toate consumurile tale.
Dacă este necesar, poți face rapid și ușor o programare pentru un atelier prin intermediul sistemului de infotainment.
Simte-te în siguranță. Alege-ți furnizorul de servicii preferat și serviciul său fiabil dovedit, precum și un canal de comunicare, în mod convenabil prin intermediul aplicației My CUPRA.
Pentru a te asigura că CUPRA este întotdeauna în stare optimă, problemele sunt transmise automat furnizorului de servicii preferat, care te va notifica în consecință.
Ai un nou CUPRA Born? Înscrie-te acum și bucură-te de toate beneficiile serviciilor online CUPRA CONNECT.
Cum creez un cont CUPRA ID în aplicația My CUPRA?
Pentru a crea un cont de utilizator (CUPRA ID) în aplicația My CUPRA, fă clic pe Autentificare și apoi pe Înregistrare. Apoi introdu adresa de e-mail și creează o parolă. Apoi fă clic pe Înregistrare. Vei primi automat un e-mail de confirmare. Fa clic pe linkul din e-mail pentru a finaliza înregistrarea. Când te conectezi pentru prima dată cu datele de utilizator, poți păstra datele personale (nume, prenume, data nașterii etc.).
De asemenea, îți poți crea ID-ul CUPRA prin intermediul zonei private CUPRA.
De ce echipament are nevoie vehiculul meu pentru a utiliza serviciile CUPRA CONNECT 4.0?
Serviciile CUPRA CONNECT CONNECT 4.0 sunt deja incluse în echiparea standard a CUPRA Born.
- Dacă CUPRA Born este echipat cu un sistem media, vei avea acces la pachetul CUPRA CONNECT pentru sistem media. Acestea includ serviciile din aplicațiile Security & Service, Remote Access și Infotainment.
- Dacă CUPRA Born este echipat cu un sistem de navigație, vei avea acces la pachetul CUPRA CONNECT pentru sisteme de navigație. Acestea includ serviciile de securitate și servicii, acces la distanță, infotainment online și aplicații de infotainment.
Pot alte persoane să-mi controleze mașina de pe smartphone?
Vehiculul tău poate fi controlat numai prin contul utilizatorului principal. Utilizatorul principal este primul utilizator CUPRA ID care se conectează/se conectează la vehiculul. Dacă dorești să schimbi utilizatorul principal, va trebui să resetezi vehiculul la setările din fabrică și să parcurgi din nou procesul de conectare.
Nu îmi pot vedea serviciile în aplicația My CUPRA.
Asigură-te că procesul de conectare a fost finalizat cu succes și că ți-ai conectat contul de utilizator CUPRA ID, astfel încât să poți vedea starea tuturor serviciilor de la distanță prin intermediul aplicației My CUPRA. Dacă nu ești conectat nu vei putea vedea serviciile CUPRA CONNECT disponibile.
Care este diferența dintre "modul online" și "modul offline"?
Cu "modul online" poți activa datele despre vehicul/utilizare și datele de localizare. Prin urmare, trebuie să fii și în "modul online" înainte de a începe procesul de înregistrare sau dacă dorești să utilizezi anumite funcții, cum ar fi Apel privat de urgență.
"Modul offline" împiedică trimiterea sau primirea de date pentru funcții online. Când ești conectat, poți activa/dezactiva toate serviciile CONNECT simultan selectând Mod privat (Online/Offline) în ecranul de întâmpinare, în Centrul de control (pictograma glob) și în "Setări" din meniul de infotainment.
Ce este serviciul Charging/e-Manager?
Funcția de încărcare a bateriei, pe care o poți accesa în secțiunea e-Manager a aplicației My CUPRA, îți permite să începi încărcarea instantanee manual, astfel încât să poți începe mai devreme cu bateria plină. Îți permite chiar să încarci vehiculul până la procentul de încărcare a bateriei dorit.
Procesul de încărcare este optimizat pentru a economisi costurile cu energia. Aceasta include încărcarea pe timp de noapte sau pornirea și oprirea încărcării în funcție de nevoile clientului. Cablul de conectare poate fi deblocat automat după finalizarea procesului, dacă acest lucru a fost definit în mod corespunzător de către utilizator.
De asemenea, poți utiliza e-Managerul din aplicația My CUPRA pentru a verifica:
-Starea de responsabilitate - Raza de acțiune posibilă - Sarcina reziduală - Conectarea mufei de încărcare - Starea de încărcare (% din baterie) - Putere de încărcare (km pe min/oră de încărcare) - Tipul fluxului de curent (DC/AC)
Ce este serviciul de stație de încărcare?
Când te înscrii la CUPRA CONNECT, informațiile detaliate despre stațiile de încărcare din zonă vor fi actualizate. Acum poți vedea și orele de funcționare, tipul de stații de încărcare și disponibilitatea acestora. Astfel, știi întotdeauna unde îți poți încărca vehiculul pe drum.
Ce este aerul condiționat natural online?
Utilizatorul poate seta temperatura interioară dorită a vehiculului prin intermediul sistemului de aer condiționat prin intermediul aplicației My CUPRA înainte de plecare. La temperaturi exterioare de până la 4 °C, utilizatorii pot regla și încălzirea scaunelor din față.
Unde pot găsi termenii și condițiile și informațiile privind protecția datelor?
Politica de confidențialitate și Termenii și condițiile generale CUPRA CONNECT sunt disponibile după procesul de înregistrare făcând clic pe "Aviz legal" din meniul de infotainment. De asemenea, poți găsi informații despre protecția datelor în aplicația My CUPRA.
Ce este dezactivarea serviciului?
Cu ajutorul funcției de activare și dezactivare a service-ului, poți activa sau dezactiva datele de trafic generate de sistemul de infotainment al vehiculului tău pentru fiecare serviciu în mod individual în gestionarea service-ului aplicației My CUPRA. În plus, toate serviciile CONNECT pot fi activate/dezactivate selectând modul privat (online/online cu date de localizare/offline) în ecranul de întâmpinare, în Centrul de control (pictograma glob) și în "Setări" din meniul de infotainment. În timp ce funcția de dezactivare a serviciului îți permite să dezactivezi fiecare serviciu individual, modul offline deconectează conexiunea de date pentru întregul sistem de infotainment, astfel încât serviciile CONNECT nu sunt disponibile.
Poate "Utilizatorul conectat" să acceseze profilul/datele "utilizatorului principal"?
Nu, "utilizatorul înregistrat" nu are acces la ea. Ori de câte ori un "utilizator conectat" dorește să schimbe profilul "utilizatorului principal", acesta trebuie să introducă S-PIN pentru a asigura protecția datelor. În timp ce "utilizatorul principal" are acces la întreaga gamă de funcții, "utilizatorul conectat" are doar o selecție limitată, iar "utilizatorul invitat" o gamă și mai limitată de funcții.
Care este diferența dintre "modul offline", "modul online" și "modul online cu date de localizare"?
"Modul online" îți permite să activezi datele vehiculului/utilizării, datele de localizare și tehnologia V2X (dacă este prezentă în vehicul), pe care le poți dezactiva separat. "Modul offline" împiedică trimiterea sau primirea de date pentru funcții online. Modul online cu date de localizare trebuie activat pentru a utiliza anumite funcții, cum ar fi apel de urgență privat și poziție de parcare.
Cât timp este valabil abonamentul meu la serviciile CUPRA CONNECT 4.0?
Pentru toate pachetele comerciale CUPRA CONNECT 4.0, ai la dispoziție o perioadă de încercare gratuită de trei ani care începe la data garanției CUPRA Born. Termenul rămas al serviciilor este legat de vehiculul tău și va fi afișat în magazin. După încheierea perioadei de încercare gratuită, va trebui să îți reînnoiești abonamentul prin Magazin pentru a continua să utilizezi Serviciile.
Ce este serviciul de parcare?
Serviciul de poziție de parcare îți permite să îți găsești vehiculul de oriunde. Cu navigarea în aplicație, îți vei găsi mașina rapid și ușor, deoarece arată exact unde se află mașina, când ai parcat-o și chiar cum să ajungi acolo pe o hartă.
Ce este "Uși și iluminare"?
Când vehiculul detectează că starea s-a schimbat / că necesită atenția clientului, trimite o notificare push prin intermediul aplicației My CUPRA. Următoarele stări de alertă apar atunci când ceva din această zonă necesită atenția ta:
- Uși: deschise/neîncuiate - Windows: deschis -Lumină de parcare; Unu -Frână de parcare - Aprindere (pornit/oprit)
Ce este importul destinației online?
Poți configura destinația de acasă sau de oriunde prin intermediul aplicației MY CUPRA (sub Hărți--->Import rută) și o poți transmite către sistemul de navigație al vehiculului.
În plus, poți planifica traseul către destinația dorită. Diferite rute pot fi salvate cu până la 4 opriri pe rută, inclusiv destinația ta.
*Profilurile de încărcare trebuie create în prealabil în vehicul și trebuie să fie legate de o anumită locație.
** Unele funcții CONNECT nu sunt disponibile în versiunile de echipare originală ale CUPRA Born. Te rugăm să consulți dealerul CUPRA pentru a afla ce funcții CONNECT sunt compatibile cu vehiculul tău.
Sub rezerva echipamentului opțional.
Blocarea și deblocarea de la distanță necesită verificarea CUPRA Ident.